BOOKSTAGRAM || Kitaplarla Ekim Ayı


Tekrar merhaba! Eğer buradaki yazımı okuduysanız bir bookstagram hesabı açtığımı biliyorsunuz. Bu yazı dizisini oluşturmayı uzun zamandır istiyordum. Aylık veya haftalık düzende bookstagram hesabımda paylaştığım fotoğrafları toplu olarak burada paylaşacağım. 
Hesabımı eylül sonunda açtığım için Ekim gönderilerinin hepsini bu yazıda paylaşmaya karar verdim. 


NW Londra'dan buradaki alışveriş yazımda bahsetmiştim. Zadie Smith'e ne kadar hayran olduğumu açıkça anlatmıştım o yazıda. Önceki kitapları ne kadar çok sevdiysem bunu da bir o kadar sevmedim. Kitap aylarca elimde süründü. Bir türlü ısınamadım, kitabın akışını yakalayamadım. İstemeye istemeye okudum. Bitirdim de. Ama bana hiçbir artısı olmadı aksine okurken harcadığım vakte acıyorum şuan. Bir kitap için bu söylemek çok acı! Yine de kitaba yarıyıl tatilinde bir şans daha verip tekrar okuyacağım.

Popular Science dergisi ilk defa aldım. Rüya ve uyku ile ilgili araştırmalar dikkatimi çekiyor. Rüya Bilimi ile ilgili makale olduğunu görünce aldım. Fiyatına göre içeriğini oldukça iyi buldum. Hatta geçen ay tekrar aldım!


Kastamonu'ya gelirken yanımda getirdiğim kitaplar. 
Özellikle ince kitapları seçtim, bavulda çok yer kaplamasınlar diye. Şuan Her Şey Kabolmadan Önce'yi okuyorum. Onu da D&R'ın 9,90tl kampanyasından almıştım gelmeden önce.


NW Londra'yı genelde ders aralarında yurda geldiğimde okudum. Akıcı olmadığı için hep parça parça okudum, o yüzden ben de kalıcı bir yer edinemedi.


Seçimlerin olduğu hafta ben de eve gittim. Yolda okurum diye Her Şey Kaybolmadan Önce'yi yanıma almıştım ama yol çok yorucu olduğu için başımın ağrısından okuyamadım. Hatta Ispartada kitabı bitirir geri getirmem diyordum ama geleli iki üç hafta oldu ve kitap hala elimde!


Esin'in de bir bookstagram hesabı var, adı da @atlantisinkizi
Buluştuğumuz zaman Esin'in yeni kitapları gelmişti ve sevgili Payan Peregrine'in Tuhaf Çocukları kitabını yanından ayırmıyordu!


Esin'le buluşmamızın daimi durağı EKM! En çok çeşitte defter orada var ve istisnasız her buluşmamızda mutlaka uğruyoruz. Bu gidişimizde de ben bu sketch defterini beğendim ama tabiki almadım! Çünkü yıllardır çizim çalışmıyorum. :(



Esin beni #okumaalıskanligi etkinliğine etiketlemişti. Benim okuma alışkanlığı kazanmamı kuzenimden ödünç aldığım Christian Jacq romanları sağlamıştı. Önce Tutankhamon Olayı ve Güneş Kraliçe romanlarını ve Ramses serisini okumuştum. Bu şekilde bir antik mısır merakım oluştu. Daha sonra kendim de bulduğum bütün antik mısır romanlarını alıp okumaya başladım. Wilbur Smith'in de bu konuda birçok güzel romanı var. Ayrıca üstteki fotoğrafta bulunan Michelle Moran romanlarını da çok seviyorum. Okuduğum en güzel en akıcı kitaplardan.


Evet yine Esin ve yine BPTÇ! Esinle peş peşe iki gün buluşmuş olabiliriz! Isparta'da Starbucks açılmıştı ve gitmesek olmazdı! Bu fotoğrafın hikayesine ve çektiğimiz tatlış fotoğraf kabini fotoğraflarına buradaki linkten ulaşabilirsiniz. 

Kasım Ayının yazısı bu hafta içinde blogda olur!
Sonraki yazılarda kitap yorumlarımı da bu yazılara eklemeye düşünüyorum. Bu yazı biraz başlangıç gibi oldu. 



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar