BOOKSTAGRAM || KİTAPLARLA ARALIK AYI

Selaaam! Bugun 'Aralık' ayının #Bookstagram özetiyle beraberiz! İki ay boyunca bloga hiç yazı girmeyince birikti malesef. Aralık ayında Almanya'ya ve Kıbrıs'a gittiğim için fotoğrafların birçoğu havaalanlarında çekildi. Almanya, İstanbul ve Kıbrıs'tan fotoğraflar içeren bir haftalık mini tatilimin yazısını okumadıysanız burada bulabilirsiniz. 

Bakalım Aralık'ta neler okumuşum neler yapmışım nerelere gitmişim?

Ilk dort kartim iletildi, yerlerine yeni adresler aldim. Uc tanesini dun yazdim. #Finlandiya#amerika ve #almanya'ya gidecekler. Yarin postaliyorum. 

İlk postcrossing heyecanımı paylaşmışım.

to kill a mockingbird

Sonunda Bulbulu Oldurmek'e basliyorum! Uzun zamandir en cok merak ettigim kitaplar arasindaydi. Elimde ingilizcesi de var ama dili seviyeme gore fazla agir oldugu icin okuyamadim. Once turkcesini okuyup daha sonra ingilizcesini okuyacagim. Not defterim ve satir alti cizme kalemlerim de (evet bu ise ozel kalem aldim) hazirsa baslayabilirim!

Bülbülü Öldürmek'e başlamışım. 

Haftasonu bloga yazdigim #postcrossing yazisiyla ilgili cok guzel geri donusler oldu. Kuzenlerim, arkadaslarim ve tanimadigim bircok kisi mesaj/yorum atip postcrossing'e uye oldugunu ve adres aldigini soyledi. Su kisa surede kartlari alip yazanlar bile oldu! O kadar mutlu oldum ki! Yaziyi yazma amacim, sitedeki #Turk uye sayisini artirip #Turkiye'yi ust siralara tasimakti. Sanirim basardim! Ilk defa blogumla ilgili, yazilarimla ilgili bu kadar guzel geri donusler oldu. Cok mutluyum, hepinize cok tesekkurler! 

 En sevdiğim yazım olan "Postcrossing: Posta kutusundaki mutluluk" ile çok güzel mesajlar almış çok birçok mutlu olmuşum. 

to kill a mockingbird

Yaninda daima kitap tasiyanlar elini kaldirsin! Ben isi abarttim, yemekhaneye bile goturdum :) Son 60 sayfam kaldi. Bugun yarin biter!

Bulbulu Oldurmek'i bir çırpıda okumuşum. 

Bulbulu Oldurmek az once bitti. BAYILDIM! Yarin sabah Kibrisa gidiyorum, sali gunu sabah da Almanya'ya gececegim. Onumuzdeki bir haftada 5 defa ucak yolculugu yapacagim. Toplamda yaklasik 10 saat havaalanlarinda bekleyecek, yaklasik 15 saati de ucakta gecirecegim. Yani okumak icin bol bol vaktim olacak. Cok yorucu bir hafta olacak gibi gozukuyor, umarim islerimi bir an once halledip, rahat rahat gezebilirim. Kitaplarin yorumlari biraz bekleyecek :)

Demişim ama kitabın yorumunu aylardır yazmamışım.

✈ 'Ucur beni Pegasus' Part 1 ✈
Kastamonudan Istanbula gidiyorum. 40dk falan surecek ama sonrasinda yaklasik 8 saat Sabiha Gokcende ucak bekleyecegim. Beni uzun bir gun bekliyor. Dun aksam Bulbulu Oldurmek bitti, bugun Bir Cift Ayakkabi'ya basliyorum. Aslinda Agapi'ye baslayacaktim ama onu bavula koymak gibi bir salaklik etmisim. Bavuluma da 12 saat sonra kavusacagimi dusunursek.. 

Durak 1: Kastamonu Airport
Havaalanlarında uçaklarda kitap okuma sürecim başlamış. Telefonum pasaport ve uçak bileti fotoğraflarıyla dolmuş.

✈ 'Ucur beni Pegasus!' Part 2. ✈
Simdi de Istanbul'dan Kibrisa gidiyorum. Sali sabaha kadar ordayim. Gecen sene yasadiklarimdan sonra Kibrisa gitmek nasil hissettirecek cok merak ediyorum. Kitabi ucaktayken okuyabildim sadece cunku arada arkadasimla bulustuk. Bir Cift Ayakkabi, bekledigimden cok daha farkli cikti. Ama hikayelerin her bir paragrafi insani sasirtan guzel cumleler iceriyor. Merakla okuyorum.

Durak 2: SAbiha Gökçen Airport
Starbucks'ta kahveli pastanın (nam-ı diğer latte cake kalp kalp kalp) tadını çıkarıp americano yudumlarken Sunay Akın'a hayran olmuşum. Hatıra olsun diye aldığım kartpostalı da kaybetmişim tabi...

Bir bucuk saatlik uykuyla Seyma, gunaydinlar diler! Bugun Kibris'a 'Elveda!' diyorum. ✈ Yanimdaki -biritiş- turistlere aldirmadan bir suru foto cekmis olabilirim :) Kitap okumaya cok vaktim olur diyordum ama hic olmadi, oradan oraya kosturmaktan yemek yemeye bile gercekten firsat bulamadim.  

Durak 3: Ercan Airport
Ev ve okul işlerini halletmekten kitap okuyamamışım.

Ee neler yaptiniz yoklugumda anlatin bakalim :) Ben pek gezemedim malesef, sadece uc gunum vardi gezmek icin onu da alisverise harcadim. Hava mukemmeldi, soguk olur diye cok korkmustum ama buradan daha sicakti. Simdi otobusteyim, kastamonuya gidiyorum

Durak 4: Stuttgart Airport
Hattımı yurtdışına açtırmayı unutunca Almanya'da internetsiz kalmış fotoğraf paylaşamamışım. Havanın mükemmel olduğu üç koca gün doya doya alışveriş yapmış, bir kuzeni daha evlendirmiş ve ülkeye dönmüşüm. İstanbulda en en en sevdiğim arkadaşlarımdan biriyle gülüp eğlenmiş sonra otobüse binmiş mutlu mesut kastamonu'ya gidiyormuşum.


Königstrasse'deki americano- cookie truffle keyfimle Aralık ayı postlarını sonlandırmışım. Bir sonraki bookstagram özetinde görüşmek üzere, hoşçakalın!




Yorumlar

Popüler Yayınlar