BOOKSTAGRAM || Kitaplarla Kasım

Merhaba! Geçtiğimiz haftalarda Kitaplarla Ekim Ayı adlı bir yazı paylaşmıştım ve bundan sonra bookstagram hesabımda paylaştığım fotoğrafları burada da paylaşacağımı söylemiştim. Bu yazı da o dizinin ikinci yazısı, yani Kasım ayı!

Bakalım Kasım'da neler yapmışım?

"Fotograftakilerden tavsiye ettiginiz kitap var mi? Kitaplarimi duzenledim de ben!  Okuyup sevdiklerim bir rafta, sevmediklerim ve okumayi dusunmediklerim kitapligin kapakli kisminin en arkasinda, okuyacaklarimi da bu rafta topladim. Bunlar okumayi planladigim kitaplar. Yarin aksam gidiyorum Kastamonuya. Bunlardan uc dort tanesini secip yanimda goturecegim. Henuz karar veremedim. #neokumalı #kitap #kitaplık #kitaplarım"

Kitaplığımı düzenlemişim. 

Ispartada bizim evde kitaplar normalde salondaki kitaplıkta duruyor. Ben elimin altında dursunlar diye okumak istediğim kitapları odamdaki kitaplığa taşıdım. Hangisini okuyacağıma karar veremediğim için de takipçilerime sormuştum. O zaman en çok yorum alan ve beğenilen fotoğrafın olmuştu. Hesaptan ümidimi kestiğim bir andı, öyle beğenilince çok sevinmiştim :)

I <3 POSTCROSSING! 

Yillardir en cok istedigim seylerden biri #postcrossing'e katilmakti. Daha once uye olmustum ama surekli tasinip durdugum icin yazip gondermeye firsat bulamamistim. Gecen haftalarda tekrar uye oldum ama yine de kartlari hazirlamamistim. Dun ani bir kararla kartlari, defterimi ve bilgisayarimi alip masa basina oturdum. Once kime hangi karti gonderecegime karar verdim. Sonra defterimde yazacaklarimin taslagini olusturdum sonra da karta gecirdim. Ilk basta ne yazarim diye dusunuyordum kiiiii kartlarin halini goruyorsunuz! Her bir koselerini doldurdum kartlarin! 

✏ Yaparken gercekten zevk aldim ve bitirdigimde yaklasik iki saat harcadigimi ve sol elimin agridigini fark ettim. Kartlari gonderince ve artik gonderilecekler listesine girince cok daha #mutlu olacagim :) 

Kartlardan biri #czechrepublic e , biri #russia ya, biri #america #usa ya, biri #croatia ya, bir digeri de #germany e gidecek. Hepsine de yabanci #penpal aradigimi yazdim, umarim kabul edenler olur. #lookingforpenpals #postcrosser

 İlk postcrossing kartlarımı yazmışım.
Yazı -miş'li zamanlı olunca tabi böyle aksaklıklar oluyor. Bunlar benim teee Ispartadayken yazdığım ilk postcrossing kartlarım. Bunlardan sonra daha iki üç defa daha kart attım. Bu fotoğraftakiler yolculuklarını tamamladı bile :)

#ESSIE YOLCU arkadaslar.. Aslinda yanimda goturdugum kitaplari paylasacaktim bugun ama bavulLARim o kadar tiklim tikis oldu ki fotograf paylasilacak gibi degildi  Bavuldan cikarinca #kastamonu'da paylasirim artik. Bugun yapacak cok isim vardi! Ama d&r'a ugrayacak vakit buldum. 9.90 kampanyasi hala varmis, aslinda Kurucunun Kizi icin gittim YOKTU, ama bu kitap gozume carpti, arkasini okuyup begendim veee aldim 10 lira bile degil zaten yaaa! 9.90 kampanyasindan faydalanan bookstalar ellerini kaldirsin!! "

 Ispartadaki son günümde minik bir kaçamak yapıp bu kitabı almışım :)

"Gecen gun kitapligimi paylastigim fotografa yorum yazip kitap tavsiyesi veren herkese cok tesekkurler :) Yanimda Sunay Akin Bir Cift Ayakkabi, Serdar Ozkan Kayip Gul ve Sarah Jio Agapi geldi. Fotografimi da paylastigima gore artik bavullari yerlestirmeye baslayabilirim... Kucuk yurt odasina iki bavul esyasi nasil sigdiracaksam artik! ⚡"

Kastamonu'ya bavulda bu kitapları getirmişim.

" #tüyabagidemeyenler 'in bir gunu nasil geciyor bilin istedim. 

Malum Kastamonudayim, fuar muar yok irkidislir.. Biz de napalim, #croissant yiyip #kahve iciyoruz... 

☕☕ #kitapyiyin tag'ine davet eden @kitapseverhayalperest 'e tesekkurler.  #kitapaşkı #kitapkurdu "

 TÜYAP'a gidememişim...

" ☕ En sevdigim ikili, #kitap ve #kahve :) 

Suan hala Her Sey Kaybolmadan Once'yi okuyorum. Kitaptaki herkes tam timarhanelik. Akici bir kitap degil zoraki okuyorum, sirf merakimdan devam edecegim ama sonuna da biraz goz gezdirdim. Olaysiz duragan gidip yine ayni sekilde bitecek bir kitaba benziyor. 

Elimdekini bitirince Bir Cift Ayakkabi'ya baslayacagim. Bu arada #siradakiuckitabim tag'ini de aradan cikarmak istedim. Davet eden @kitaptutkusubenimki @atlantisinkizi ve@kitaplardahayatbuldum 'a tesekkurler. 

Bir de #kirmizivekitap tag'i varmis, o da aradan ciksin hadi hadi!! Tekrar tesekkurler, @kitaptutkusubenimki :)  "

 Odada fotoğraf çekecek yer bulamayınca kaloriferin üstünde kitap fotoğrafları çekmişim..

R.I.P #hıyarlıbooks !! #patteslibooks'a etiketleyen @hopeless.zombie 'e tesekkurler, en eglenceli tagler bence bu ikisiydi. Hiyarliya etiketleyenim olmadi ne yazikki !

• Kayip Pattes
• to kill a Pattes
• Amerika'nin Yanik Pattesleri
• Pattesi Oldurmek
• Bir Cift Pattes
• Serce Pattesi
Hadi hiyaliyi da yapiyim icimde kalmasin :)
• Kayip Hiyar
• to kill a Hiyar
• Hiyarin Yanik Cocuklari
• Hiyari Oldurmek
• Bir Cift Hiyar
• Hiyar Parmagi


Bookstagram dünyasının en eğlenceli etkinliğinde etiketlenmişim.

VIZELERIM BITTI !!

 Bilgisayarima ve kitaplarima kavustugum icin cok mutluyum. Son gun tam 3 tane sinavim vardi. UC. 3. O gun yurda gelir gelmez bilgisayarima kostum zaten. Gecirdigim en zor sinav haftasiydi!! Ben hala Her Sey Kaybolmadan Once'yi okuyorum. Kitap beni resmen yordu, oldurdu. Yarisina geldim ve hala kendime 'ben bu kitabi niye okuyorum?' diye soruyorum. Anlamsiz diyaloglardan olusmus bir tiyatro izliyor gibiyim. Kastamonuya geldigimden beri kitap okuyamadim dogru duzgun, basladigim her kitap sıkıcı cikti. Bundan cok umitliydim ama bu da husran. :(

Kitabı bir türlü bitirememişim..

☁ ☁ Iki haftadir dogru duzgun paylasim yapamadim gerek sinavlardan gerek havanin kapali olmasindan dolayi. ☔ Bugun ders arasinda yurda tekrar gitmisken birkac fotograf cektim, suan onlari duzenliyorum. Kaldigimiz yerden devam edecegiz. [ #iambackbitches ]

 Ders arasında fotoğraf çekmek için yurda kaçmışım.

"Hayat kisa, #kitap okumanin tadini cikar!" 

Belki cok sasiracaksiniz ama ben kitap ayraclarini pek onemsemiyorum. O an elime gelen herhangi bir seyi kullanilirim. Pecete, fis, kart vb herhangi bir sey olabilir. Onun disinda sevdigim birkac ayracim var elbet. Gezdigim yerlerden topladigim kartpostallari ayrac yapmayi ve muzelerin hediyelik esya dukkanlarindan aldigim ayraclari ayri bir seviyorum. Fotografta ustte duran iki ayrac #istanbulmodern 'den. Kitabin ustundeki miknatisli ayrac ise #rahmikocmuzesi'nden. Fotografin ortasindaki ince uzun karpostal Antik Misir'la ilgili bir kitaptan cikan bir Kahire kartpostali. Tam ortadaki #ayrac #cariboucoffee 'den. Alttaki #kartpostal ise Almanyada gittigim bir lunaparktan hatira. #tripsdrill Son zamanlarda en cok ortadaki #caribou ayracini kullaniyorum. Uzerindeki soz coook anlam katiyor. #ensevdigimkitapayraclarim tag'ine etiketleyen @kitaptutkusubenimki 'ne tesekkurler!

En sevdiğim kitap ayraçlarımı paylaşmışım.

TAG || En yakin kitabin 45.sayfasinin 5.cumlesi: "Yarindan itibaren her sey degisecekti." 

Kitabin adi Her Sey Kaybolmadan Once, bu cumle de kitabin donum noktasi cumlelerinden biriydi. Nokta atisi olmus. - tatli coraplarima da dikkatinizi cekmek istiyorum!- Etiketleyen @kitaplardakigalaksi 'ye tesekkurler. 

 Tatlış çoraplarımı fotoğraf karesine sokmadan edememişim. 

[*sometimes you have to be your own hero*]
En sevdigim #cumartesi: odada yalnizim, #sessiz ve #sakin! En sevdigim sweatshirt'um ve en sevdigim yoga taytimi giymisim, en sevdigim kosemde #keyifle kitabimi #okuyorum. Ayakucumdaki bilgisayarimda Spotify'dan barista blend caldigini da belirtmeme gerek var mi bilmiyorum!

Ayın son fotoğrafına ben de girmişim tabi!

Şimdilik bu kadar :)
Hayat çok kısa, kitap okumanın tadını çıkarın! 
Bol bol kitap okuyun, hoşçakalın!

Yorumlar

  1. Hepsi birbirinden güzel kitaplar. Ayrıca kitap ayraçlarına bayıldım <3

    YanıtlaSil
  2. Bülbülü Öldürmek nasıldı, beğendin mi? Ben de uzun zaman sonra okuduğum kitabı bitirdim! Yeni kitaba başlamak çok heyecanlı. ^^
    Ya biliyor musun ayraç konusunda ben de senin gibiyim. Her şeyi ayraç yapabilirim (kitap sayfalarını bükmek asla) en son Bershka'dan bir kazak almıştım etiketini çok beğendim kalın ve hoş yazılı bir şeydi. Onu ayraç yaptım :DD:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülbülü Öldürmek, gerçekten çok güzeldi. Okuduğum en akıcı en güzel kitaptı. Şuan onun ikinici ktiabını okuyorum hatta :)
      Evet, ayraç çok önemli değil benim için de. Neden bilmiyorum bir türlü ayraç hevesim olmadı :) Kıyafet etiketlerini ben de çok kulla nıyorum!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar