Blogger Bulusması + Bookstagram + Blogun Yeni Görünümü

ısparta starbucks

Uzuun bir aradan sonra tekrar merhaba! Eğer son bir hafta içerisinde bloga uğramadıysanız, blogun görünümünde köklü bir değişikliğe gittiğimi fark etmişsinizdir. Aslında tema satın almayı planlıyordum ama istediğim düzeni oturtmadan uygun tema seçemeyeceğimi düşündüm ve ücretsiz temalardan bir tane ayarladım kendimce. 

Blogun sol üst kısmında artık bir 'Sayfalar' kısmımız var. Üniversite hayatımla ilgili yazılarım 'Üniversite' başlığında, neler yaptığımı özetlediğim bol fotoğraflı tatlış yazılarım 'Yaşam' sayfasında, minik gezilerimizi anlattığım yazılarımı da 'Gezi' başlığı altında topladım. 
Artık onlara kolayca ulaşabileceksiniz!!


Öncelikle ben bir bookstagram hesabı açtım! O ne mi dediniz? Bookstagram, Instagram üzerinden kitaplara yönelik paylaşım yapan hesaplara deniyor. Ben de bildiğiniz gibi fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Okul zamanı dışarı çıkıp fotoğraf çekmek için pek vakit olmuyor. Bu yüzden geçen sene ders çalışırken bile masamın fotoğrafını çekiyordum. Kitap okumayı liseden beri severim ama okul zamanı çok nadiren okuyan bir insandım. Sadece tatillerde -özellikle yaz tatillerinde- can sıkıntısından okurdum. Bu yaz bunu kırmaya karar verdim ve peş peşe birçok kitap satın aldım veee çoğunu okudum! Hem kendimi kitap okumaya teşvik etmek için hem de sürekli fotoğraf çekme sebebim olsun diye bu hesabı açtım. Hesabı açtığım zaman okuyor olduğum 'NW Londra' beni bayağı zorlasa da şimdilik her şey daha iyi!


Kitap okumak da fotoğraf çekmek de güzel olsa da diğer okuyucularla devamlı etkileşim içinde olmak çok daha güzel bir his. Ama bazen öyle etkinlikler hazırlıyorlar ki fotoğrafı nasıl çekeceğimi şaşırıyorum! Yukarıdaki fotoğrafı #okumaalışkanlığı etiketi için çekmiştim, elimde kitaplarla bütün evi dolaştım mesela! Hesabıma buradaki linkten ulaşıp diğer fotoğraflarıma da göz atabilirsiniz: https://instagram.com/essiereading
Ayrıca blogun sağ üst kısmındaki sosyal medya butonlarından kalp şeklinde olan sizi doooooğruca bookstagram hesabıma götürüyor! kalp kalp kalp!


Sonra... Biz blogger arkadaşım Esin Elif ile minik blogger buluşması yaptık. İkimiz de blogger olduğumuz ve blog sayesinde tanıştığımız için bizim her buluşmamız aslında birer blogger buluşması! (#kıskananlarçatlasın!) Elif, Isparta'da okuyor, benim de ailem Isparta'da yaşıyor. Yani ben tatillerde gelebildiğim zaman görüşüyoruz sadece. Tabi biz her gün yazıştığımız için en son ne zaman görüştük hatırlayamıyoruz ama Swarm sağolsun, hatırlatıyor artık!


Ben normalde selfie çekmeyi hiç sevmem. Ama Elif'le beraberken buluşmanın fotoğraf çekilme evresinde çok eğleniyoruz! Her buluşmamızda bir sürü fotoğraf çekiliriz. Dün buluştuğumuzda Isparta'da yeni açılan Starbucks'a gittik ve ışık gerçekten #selfie için mükemmeldi. Biz de fotoğraf işini biraz abarttık bu sefer! (En sonunda Elif telefonu elimden bırakamıyorum Şeyma, ışık çok iyi diye isyan etti!)


Ne olmuş yani burada fotoğraf kabini yoksa? Biz de telefonun fotoğraf kabini seçeneğiyle çektik fotoğraflarımızı! Bknz:









Not: Tesadüfen benzer giyinmiş olmamıza da dikkatinizi çekiyorum! Hayır pişti olmadık, çünkü biz #bestie'yiz!



Hayatımın en büyük FAIL'ı ile karşınızdayım! Bir gün önce buluştuğumuzda çekildiğimiz fotoğrafı Esin instagramda ve facebookta paylaşmıştı. Fotoğrafın altına da Bestie yazmıştı. Esin'in arkadaşının telefonu o Bestie yazısını Hayvanlar olarak çevirmiş. İtalyancada bestie hayvan demek mi bilmiyorum (hiç sanmıyorum) ama o ekran görüntüsü bizi bayağı güldürdü!

Bu hafta içinde yeni okulum ve okul değiştirme serüvenimle ilgili bir yazı blogda olacak. Ayrıca yeni sınıfımla bir gezi düzenledik. Ben bol yeşilli bol mavili birçok fotoğraf çektim. Yani bir gezi yazısı da yolda!

Yorumlar

  1. Ya fotoğraflarınız çok tatlı! Bookstagram sayfası da harika bir fikir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Evet gerçekten iyi oldu, çok hoş bir ortam var. Seni de bekleriz :)

      Sil
  2. Yeni temana BA-YIL-DIM! Harika olmuş. Genellikle gezi yazıları ve görsel içerikli yazılar yazdığın için tarzınla da çok uyumlu olmuş bence. Bir ara senden ders almam gerekebilir. Carry On!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın! Yorumuna ne kadar mutlu oldum anlatamam! Beğenmene çok sevindim :)
      Fotoğraf sevdalısı olmam bloga da yansıdı artık! (tabiki asıl amacım fotoğraflarımı paylaşmaaak!)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar