Hakkımda


Merhaba! Ben Seyma!
“Diyetisyen olmalıyım ben!” diyerek tasarım okumayı bırakan ve şuan diyetetik okuyan; fotoğraf çekmeyi ve yoga yapmayı çok seven; küçük şeylerle mutlu olabilen biraz dengesiz, 20 yaşında kalmak konusunda direnen bir üniversite öğrencisiyim. Şuan Kastamonu'da Beslenme ve Diyetetik okuyorum. 
Yaklaşık 8 yıl önce ortaokuldayken başlamıştım blog yazmaya. O zamandan beri dönem dönem yazmaya devam ettim ancak hiçbir zaman istediğim gibi bir bloga sahip olamadım. 2015’in ilk aylarında artık fotoğraf aşkım iyice kabarınca ve arkadaşlarım eski yazılarımı okuyup beğendiklerini söyleyince bloggerlığa geri dönme istedim. Kısa bir süreliğine wordpress'te şansımı denedim ancak tutunamayınca buraya geri döndüm ve işte buradayım!

Yorumlar

  1. En güzeli burasıııı tekrar hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk tekrar!!

      Valla dayanamadım geri geldim, ileride belki tekrar denerim şansımı :)

      Sil
  2. Hoş geldin yazmayı bıraktığına üzülmüştüm sevindim dönmene ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben de çok sevindim buna :)

      Hoşbulduk!!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar