Mekan | Bursa Gren Cafe Restaurant


Gren, Bursa'nın ilk fotoğraf cafesi! Geçen sefer Bursa'ya gittiğimde Gren'in AltıParmak'taki şubesine uğramıştık. Ortamı çok beğenmiştim. Her duvarda birbirinden güzel fotoğraflar vardı, mobilyalar çok sıradan görünse de bütünde güzel bir atmosfer oluşturuyordu. Son gittiğimde ise yeni açılan FSM şubesine gittik.

İlk önce Burcu'nun gelmesini beklerken kahvelerimizi içtik, ben her zamanki gibi sıcak çikolata tutkumdan vazgeçmedim. Ben bir mekana gidiyorsam ilk önce sıcak çikolatasını denerim. Sıcak çikolatası güzel olan yerlerin, kahveleri de güzel oluyor bence. Yani ben kendim için böyle bir kriter oluşturdum!

 
        




Burcu geldikten sonra içeriye geçtik. Altıparmaktaki gibi duvarlar fotoğraflarla doluydu. Burası yeni açıldığı için biraz daha özenliydi. Her şey çok daha güzeldi. Ayrıca Altıparmak'taki grende bardaklar takım değildi ve aşırı özensizdi. FSM'deki Gren'de ise tabaklar ve bardaklar Gren'e özel takımlardı.



Servisleri bile çok özenli ve özgündü. Çok geniş bir menüleri yok. Yemek seçerken biraz zorlandık çünkü çok fazla seçenek yoktu. Elma dilim patatesi olduğu için ben Viyana piliç istedim; sonra Nurhan, Burcu ve Meltem de aynısından istedi. :)


İşte Viyana Piliç! Gren'de daha önce yemek yemediğim için nasıl bir şey geleceğini bilemiyordum ama beklentilerimi çok yüksek tutmuşum sanırım, tabağı görünce hayal kırıklığına uğradım. Daha doğrusu farketmeden suratımı buruşturmuşum. Meltem "Şeyma tabağı beğenmediiii" deyince fark ettim pek hoşlaşmadığımı. 

Pilavı çok kötüydü ama elma dilim patates de bir o kadar güzeldi! Piliç çok hafifti, açıkcası doymayacağım diye korktum. Ama bir parça tavuğu bıraktım bile. Görüntü olarak beni tatmin etmedi. Severek yemediğim yemeklerden biri oldu. Ne eksik.. Yeşillik eksik bu tabakta!


Yemekten sonra tatlı yemesek olmaz. Ben zaten sıcak çikolatayı ve pilici götürmüşüm. Bir de tatlı yiyelim! Burcu brownie söyledi ben ise karamelli dondurma aldım.



Özetlersek; menü çok geniş değil, mekan güzel, kahveler güzel. Hoş vakit geçirilebilecek, sakin ve güzel bir yer. Fiyatları da uygun.

Yediğim yemeği düşünerek Fiyat-Performans olarak parasını haketmediğini düşünüyorum. Ama değişik mekan arayanlara, kahve içip sohbet edecek yer arayanlara kesinlikle tavsiye ederim. Hatta ben Bursada yaşasaydım devamlı giderdim.

Gren'i deneyen var mı? Sizce tabağın görünümü nasıl?

Yorumlar

  1. Afiyet olsun. Bursa'yı hep merak etmişimdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. :) çok uzak değilsiniz aslında gidebilirsin. :)

      Sil
  2. Ay blog ismini görünce bir garipsedim kim ki bu derken tanıyabildim sonunda :))
    Afiyet olsun canım tabakların hepsi harika gözüküyorrrrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihii değiştirdim ben öyle. :)
      Teşekkürler canım. :)

      Sil
  3. of her şey harika görünüyor ve ben çok acıkmışım :)

    fiyat da o kadar yüksek değil gayet iyi buldum ben :)

    afiyet olmuş, darısı başımıza ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatları gerçekten uygundu, o kadar şey yedim içtim 26tl ödedim.

      Tesekkürler, Bursa'ya yolun düşerse mutlaka dene! :)

      Sil
  4. Fotoğrafları hem profesyonel makineyle çektim hem de bunları arşive eklemek için ayırdığım için yüksek kalitede kaydettim. O yüzden sorun olabiliyor, kusura bakmayın =/ Bundan sonrakileri orta kalitede kaydediyorum.

    Tatlı servisleri böyle mekanlarda genel olarak küçük oluyor. midpoint'te de böyle Shakespeare'de de. Onun için diyecek bir şeyimiz yok zaten. Ama yemek gerçekten yetersiz görünüyordu. Aslında ben de öyle yapıyorum ama bu gittiğimizde herkes kahve içiyordu, yemek yiyen yoktu.

    Müthiş bir ortam var. O gün bir de yağmur yağıyordu, her şey daha da güzeldi. :)

    YanıtlaSil
  5. FSM'de Demo, Tesadüf ve Gönül Kahvesi iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben sadece Demo'ya gittim. Onun da köri soslu tavuğunun hastasıyım. :) Tesadüf'ü hiç görmedim duymadım. Gönül Kahvesi için de fırsatım olmadı malesef =/

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar