Bursa'da Bir Hafta

Teyzemin oğlu Altan ve kızı Meltem Görükle'de beraber yaşıyorlar. Ben de arada sırada onları ziyarete gidip geziyorum. :)

En üstteki fotoğraf Uludağ Üni kampüsünden Görükle'ye giderken çektiklerimden. Ben Botanik Park'ı çok merak ediyordum. Bir gün botaniğe gitme düşüncesiyle evden çıktık ama kahvaltıyı dışarıda yaptığımız için ve ben süslenmek konusunda işi uzattığım için bayaa geç çıktık. Kampüsten otobüse binecektik, otobüs de aslında kampüsten kalkıp otogara giden otobüs. O hafta da sınavlar bittiği için herkes evine dönüyordu otobüs çok doluydu hava da çok boğucuydu. Biz de vazgeçtik ve kampüste dolaşıp fotoğraf çekildik.

Ertesi gün sabah da kahvaltıyı dışarda yapalım istedik. Burcu kahvaltı tabağı istedi ama Meltemle ben Ayvalık tost istedik. İstemez olaydık, yok öyle bir tost. Tost değil o ya! Burcunun tabağı da tam fotoğraflamalıktı. Önceki gün de kahvesini çekebilmek için "Durr içmeee durrr elleme" deyip durmuştum. O sabah da "Durr yeme!!" dedim ve fotoğrafladım;

Bu da tosta benzemeyen Ayvalık tostumuz;

O gün akşam evde mangal partisi yaptık. Sucukları soğanları kızartıp yedik ama en güzeli mangalda marshmallow oldu.

Yediklerimiz yetmedi bir de meyve yedik. Ama hepimiz kopmuştuk ve çilekleri bile çubuklarla yedik.

O kadar şeyi yedikten sonra hepimiz de bir enerji patlaması oldu biz de 23:45 gibi yürüyüşe çıktık. Ertesi gün de Altan'ın doğum günüydü. Meltem brownie alıp devasa bir mum dikti. 00:00'da kutladık.

O gün yürürken yerde bir karaltı gördüm. Elimde fotoğraf makinesiyle koşuyordum ki Altan "Aaaa Kirpiii" dedi. Sanırım biraz ürküttüm hayvanı. Özür dilerim kirpicik!

Bursa'da bir haftamız böyle geçti. :)

1. ne kadar da eğlenmişsiniz :)
    sıcak çikolatan çok güzel görünüyor, bardakta fena değil :)
    brownie resmini görünce yıkıldım :)
    mum devasa kaçmış üstünde :D
    kirpide nasıl şeker, ama düşünsene oklu kirpi olduğunu, bi salıyormuş üstünüze oklarını.. tamam sustum :D
    kolyen çok güzelmiş, güle güle kullan :)

1. Ayy dün akşam yatmadan önce(burası biraz garip) aklıma sen geldin, sabah gidip bir bakiyim yeni bir şey yazmış mı demiştim. Yuh bu kadar olur! :)

Hmm tadı da güzeldi! (En azından öyle hatırlıyorum!)
      Mum cidden devasaydı ama çok eğlenceliydi :)

Kirpiden önce ben de çekindim (kafamda deli fanteziler!) sonra baktım o da benden korktu. :)

Çook teşekkürler :)

2. marshmallowlar nasılda canım cektı :) Bende Bursadayım benım okulumu gezmıssın canım bu arada bırdahakıne botonıgı atlama derım ozellıkle bısıklet turları guzel oluyor ;)

1. Evet biz de bisiklet sürmek için gidecektik, hem de ben fotograf cekmek istemistim :) Bir daha gelme şansım olmayabilir ama botanik için gelmeye çalısırım :)