Starbucks Sanatı



Tam da Brock Davis'li yazımı yazmışken, TOMOKO SHINTANI ile karşılaştım. 
Bu sefer araçlarımız ve ögelerimiz çoook farklı! 
Bu sefer hedefimiz Starbucks Bardakları!! Hücuuuuum! :) 


 


Sanat deyince birçoğumuzun aklına ya tuval-fırça-boya gelir ya da kağıt-kalem. Ama bu sefer malzeme listemiz biraz farklı :)


"Olur mu öyle şey?" demeyin! Şöyle olmuş;

Bunlar Noel temalı olanlar:




  
Bu cici kız çizimlerin çoğuna hakim :) 

















 Cadılar Bayramı temalı olanlar;










Bunu da Facebook sayfasından aldım. Sayfanın 1,000. fotoğrafıymış. :)


Yorumlar

  1. Çok güzel çizimler yaa~~ Bende böyle çizebilmeyi istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de istiyorum :) ve bölümüm gereği çiebilmem şart. çizim kursuna gideceğim, umarım ben de bir gün kendi çizdiklerimi paylaşabilirim böyle :)

      Sil
  2. çok güzel ya.
    ne güzel düşünmüş.
    ya bak böle şeyleri hep koy görelim.
    zihnimiz açılsın.
    starbucks seviyorum steadler de ama bak bunu yapmak ne hoş.
    ay sen de yapıcan tabiii.
    bak bizim gps87 bu konuda gördüğüm en iyisi.
    herşeyi konu ediniyor, odasındaki evdeki herşeyi dönüştürüyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet değil mi? paylaşiyim ben hep böyle :D
      bunu söylemene çok sevindim valla
      çünkü ters ters yorumlar da almaya başladım :(
      onu da takip ediyorum tabi ki!
      ben de kendimi geliştirmek adına buluyorum böyle şeyleri
      sizler de görün diye paylşıyorum işte :)

      Sil
    2. ters yorum mu alla alla.
      çok hoş şeyler.
      ne demek ya ters yorum.
      allam istediğini koyarsın.
      kim karışır ki.
      kimseye bakmaaa.
      :)

      Sil
    3. valla ben de çok şaşırdım ya :( üzülmedim pek ama, beklemezdim böyle şey.
      ben böyle şeyler keşfedip paylaşmayı seviyorum. beğenmiyorsan okuma git yani değil mi :D

      Sil
  3. ayrıca seni de mimledim bana neeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yer mim yav bu ney :D herkes birbirini mimliyor. geçen hafta da tasarım yağıyor mimledi beni yazısını yazamadım henüz =/

      Sil
  4. ohaaaaaaaaa deli dehşet güzel bayıldım resmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin beğeneceğini tahmin etmiştim zaten :)

      Sil
  5. Çok güzelmiş bunlar=) Blogunun sıkı takipçisiyim artık=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim ya, teşekkürler :)

      Sil
  6. Umarım senin çizimlerin de bir an önce bu seviyeye ulaşır. Çok güzel görünüyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle umuyorum, ama çabalamadan olmuyor tabi ki. benim de calıstıgım söylenemez. =/

      Sil
  7. Awesome ! As a starbucks lover I really loved the idea! It is also true that ı am not talented enough to draw such things but what are you for ? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah thanks! i knew that you would like them.
      i started to take drawing lessons, i hope i can draw like this!

      Sil
  8. Harika bi paylasım bu bayıldım. Tesekkurler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene :)

      Benim için zevkti!!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar